Paleolibertarianin Paleolibertarianin
6866
BLOG

Janusz Korwin-Mikke - atak na inwalidów? Czym jest paraolimpiada

Paleolibertarianin Paleolibertarianin Polityka Obserwuj notkę 100

Ostatnio w internecie zrobił się szum o... "Kolejną kontrowersyjną wypowiedź"konserwatywnego-liberała jakim jest właśnie Janusz Korwin-Mikke. Już cała ta wrzawa była dla mnie podejrzana gdyż tak naprawdę niejednokrotnie JKM udowadniał opinii publicznej, że lubi szokować więc o co chodzi? Kiedy usłyszałem o tym, że napisał coś o niepełnosprawnych i paraolimpiadzie pomyślałem "Pewnie znowu kilka niezbyt dobrze dobranych sformułowań, które zaszkodzą jego pozycji politycznej..." Z zasady nie ufam establishmentowi więc postanowiłem sprawdzić osobiście ten tekst by dowiedzieć się co tak naprawdę napisał. Po przeczytaniu stosunkowo długiego wpisu zdałem sobie sprawę, że...
Jest to naprawdę świetny artykuł! Nigdy nie podejrzewałem, że JKM, który bardzo emocjonalnie podchodzi do polityki (jest to w pewnym sensie zaletą i wadą tego człowieka), napisał bardzo rzetelny tekst, w którym wszystko spokojnie poukładał i wytłumaczył. Nie znalazłem tam ani jednego słowa krytyki niepełnosprawnych, co więcej napisał kilka razy, że "jest to godne podziwu". Tak naprawdę poprawność polityczna sięgnęła zenitu i wszyscy rzucili się wściekle na JKMa.
Sam spotkałem się ze znaczną częścią znajomych, która od razu udostępniała linki do jakiegoś pudelka, w którym napisano co złego stwierdził JKM. Na moje pytania, czy przeczytali ten tekst padały odpowiedzi jak "nie cały", "nie musiałem/am czytać tych okropieństw", "to idiota - nie będę tego czytać".

Cały ruch libertariański (w tym i mój, skromniejszy paleolibertariański) ma wiele zastrzeżeń do pana Janusza Korwin-Mikkego. Jednakże ja będę stał zawsze po stronie prawdy, a nie poprawności politycznej, która  będzie mi obca i zła, a prawda jest taka, że:

Paraolimpiada jest nędznym widowiskiem, którego ludzie nie chcą oglądać. Wystarczy spojrzeć ile prywatnych telewizji puszczało zmagania niepełnosprawnych sportowców. Jeśli nikt nie chce oglądać tych wyczynów to jaki jest sens promowania czegoś tak nieopłacalnego i nieskutecznego.

...Więc przy tej wypowiedzi JKMa podpisuję się obiema kończynami.

Do tych, którzy narzekają, że krytyka paraolimpiady jest krytyką ludzi niepelnosprawnych mogę tylko pogratulować braku logicznego myślenia oraz podatności na wpływ mediów. Mam tylko nadzieję, że czytelnicy salonu24, którzy określają siebie mianem antyestablishmentowych nie udowodnią, że też słuchają wszystkiego co media miały im do zaprezentowania i nie uznają mnie za nazistę dążącego do eksterminacji ludzi niepełnosprawnych.


Paleolibertarianin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka